سردار اسدی: دشمن در صورت حماقت با پاسخی کوبنده‌تر مواجه می‌شود

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ما هراسی از دشمنان نداریم و هرگونه حماقت آنان قطعاً با پاسخ کوبنده‌تر نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸ - 09October 2024

سردار سرتیپ «محمدجعفر اسدی» معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس،  درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ۴۵ سال است که دشمنان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حال جنگ هستند و در رأس آن‌ها آمریکا قرار دارد.

سردار اسدی: دشمن در صورت هر گونه حماقتی قطعا با پاسخ کوبنده‌تر نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد

سردار اسدی در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالگرد عملیات غرورآفرین طوفان‌الاقصی افزود: سال گذشته در همین ایام، رژیم صهیونیستی در حال نابودی بود، اما این آمریکایی‌ها بودند که با کمک‌های مالی و تسلیحاتی به کمک جنایتکاران صهیونیست شتافتند و آن‌ها را از خطر نابودی نجات دادند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تأکید بر اینکه رژیم جنایتکار صهیونیستی رو به زوال و نابودی است، گفت: پس از عملیات طوفان‌الاقصی، اشغالگران صهیونیست جنایت‌های مختلفی علیه مردم بی دفاع و مظلوم غزه مرتکب شدند و کودکان و زنان زیادی را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی یار و یاور مظلومان عالم است، عنوان کرد: ما شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستیم و هراسی از دشمنان نداریم، بلکه در  راه خدا و رضایت اهل بیت (ع) قدم برمی‌داریم.

سردار اسدی با اشاره به بیداری وجدان‌های خاموش در دنیا یادآور شد: امروز انسان‌های آزاده در سراسر جهان پرچم ملت مظلوم فلسطین را به دست گرفته‌اند و از آن‌ها حمایت می‌کنند. امروز مردم دنیا یار مظلومان عالم هستند و در مقابل ظالم ایستادگی می‌کنند.

معاون بازرسی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در ادامه با بیان اینکه نیرو‌های مسلح وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند، تأکید کرد: دشمن در صورت هرگونه حماقتی قطعاً با پاسخ کوبنده‌تر نیرو‌های مسلح مواجه خواهد شد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار